رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه گفت به آزاد مردان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی وعده آزادی زودهنگام می‌دهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یحیی السنوار چهارشنبه شب پس از انتخاب مجددش به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه گفت: رهبری جنبش حماس همه تلاش خود را برای محقق ساختن اهداف ملی ملت بزرگ مان یعنی آزادسازی خاک فلسطین و بازگشت آوارگان به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به اسرای خود وعده می‌دهیم از هیچ کوششی برای آزاد کردن شان فروگذار نمی‌کنیم و امیدواریم که به زودی و فورا آزاد شوند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه گفت: به آزادمردان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی وعده می‌دهیم ما غم و و اندوه شما را با خود داریم و برای آزادی تان تلاش می‌کنیم و به شما وعده آزادی زودهنگام می‌دهیم. به زنان و مردان فلسطینی نگهبان مسجد الاقصی وعده می‌دهیم حماس از آن‌ها دفاع و محافظت خواهد کرد و از هیچ اقدامی برای حمایت شان دریغ نمی‌کند.

السنوار همچنین تصریح کرد: ما برای متوقف کردن اقدامات رژیم اشغالگر در راستای شهرک سازی و یهودی سازی با همه توان در کنار ملت بزرگ فلسطین در نوار غزه می‌ایستیم. به اهالی نوار غزه اطمینان می‌دهیم از هیچ تلاشی برای محقق ساختن زندگی باعزت و آزادانه برای آنان دریغ نمی‌کنیم تا با هم به راه آزادسازی و بازگشت ادامه دهیم.

روز گذشته در جریان دور چهارم انتخابات داخلی جنبش مقاومت اسلامی حماس برای انتخاب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه، یحیی السنوار با کسب ۱۶۷ رأی به عنوان رئیس دفتر مذکور انتخاب شد.

نزار عوض الله عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رقیب یحیی السنوار در انتخابات ریاست دفتر حماس در نوار غزه گفت: حماس به رویکرد شورایی برای انتخاب کادر رهبری خود افتخار می‌کند. بر حمایت مان از یحیی السنوار و کادر رهبری جنبش در هر موقعیتی برای محقق ساختن اهداف آرمان خود تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار