حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی گفت: امروز تمام آزادی‌خواهان دنیا منتقم خون شهید سلیمانی هستند، او شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در گردهمایی نخبگان و فرهنگیان جامعه عشایری استان کرمان که در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی چهره صاحب مکتب و سیدالشهدای جبهه مقاومت از عشایر است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه عشایر ما از صمیم قلب به شهید سلیمانی ارادت دارند گفت: امروز تمام آزادی‌خواهان دنیا منتقم خون شهید سلیمانی هستند.

او خداترسی را ویژگی بارز شهید سلیمانی برشمرد و گفت: این شهید بزرگوار شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود و به مانند امام رفتار می‌کرد و تمام تلاشش این بود که دیده نشود، اما خداوند او را در تمامی جهان بر سر زبان‌ها انداخت و بزرگ کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب عشایر کشور پاکی و صداقت، مردانگی و شجاعت، قناعت و تواضع را از محاسن زندگی عشایر برشمرد که کمتر به آن پرداخته شده و افزود: سبک زندگی عشایر مقاومت و قدرشناسی از خداوند در تمام لحظات آنها است.

او با اشاره به اینکه مقاومت ویژگی بزرگ زندگی عشایری است گفت: دل نبستن به دنیا از دیگر ویژگی‌های زندگی عشایری است و کوچ عشایر نماد همین است که هیچ دلبستگی به دنیا ندارند.

سرهنگ محمدی مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان نیز با بیان اینکه این همایش با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید رهبر انقلاب بر نقش جوانان در توسعه کشور برگزار می‌شود گفت: کرمان با ۱۰۹ هزار و ۴۳۹ نفر جمعیت عشایری دومین استان عشایری کشور است و نخبگان زیادی در عرصه‌های مختلف از جامعه عشایری هستند.

او افزود: عشایر، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این افتخار را داریم که سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی از عشایر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار