استاندار زنجان گفت: اعتبارات عمرانی استان زنجان در ابتدای امسال ۳۸۰ میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۲۰ درصدی به ۸۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز یکشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه افزایش اعتبارات اقدام بسیار خوبی بود، گفت: این مسأله همچنان باید پیگیری شود و  این قابلیت در مدیران استانی وجود دارد که با اراده و همت والای خود مبالغ بیشتری را برای این استان جذب کنند.


او افزود: از سال ۹۷ تاکنون از ۷۵ واحد تولیدی دفتر ۵۳ واحد از مرکز به استان زنجان منتقل شده که طی چند ماه آینده نیز مابقی این کار ادامه خواهد داشت.

حقیقی در خصوص بدهی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان به شرکتهای خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز  گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند بدهی های خود را به موقع پرداخت کنند و دستگاههای خدمات رسان نیز وظیفه دارند در صورت عدم پرداخت بدهی  توسط دستگاه های اجرایی  موضوع را  به اداره کل اقتصاد و دارایی استان زنجان اطلاع دهند.

استاندار زنجان تأکید کرد: هر نوع پرداختی  به دستگاههای اجرایی منوط به پرداخت بدهی به دستگاه های خدمات رسان است و در صورت اعلام ابلاغیه های جدید، پرداختی ها با اولویت انجام خواهد گرفت.

حقیقی در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: انتظار بر این است که اعتبار دیگری به این امر تخصیص یابد که باید به صورت ویژه به این اقدام نگریست و همکاری دستگاههای متولی امر در تحقق این رویداد مهم بسیار ضروری است.

او با بیان اینکه همکاری های بین بخشی می تواند به برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره شهدای زنجان منتهی شود، گفت: انتظار بر این است که همه دستگاههای متولی بایستی پای کار باشند و تلاش مضاعف انجام دهند.

حقیقی با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی با خون شهداء حاصل شده است،  ادامه داد: حداقل کار این است که عظمت، شکوه، ایثار و اقداماتی که توسط شهدا انجام گرفته با مستندات و به درستی به نسل کنونی منتقل شود که تحقق این مهم و برگزاری چنین کنگره ای را بیش از گذشته ضروری تر کرده است.

استاندار زنجان گفت: این وظیفه ملی و دینی مدیران دستگاههای اجرایی است که در برگزاری بهتر این کنگره مشارکت فعالانه ای داشته باشند، تا کاری ماندگار ثبت شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.