مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در لرستان گفت: یک هزارو ۳۰۰ طرح اشتغال روستایی در شهرستان پلدختر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  حامد ویسکرمی  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در لرستان گفت: یک هزارو ۳۰۰ طرح اشتغال روستایی در شهرستان پلدختر راه‌اندازی می‌شود.

 ویسکرمی  اظهار داشت: برای اجرایی کردن این طرح‌ها بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام راحل چند سالی است فعالیت‌های مختلف و متعددی در زمینه محرومیت زدایی در سطح استان آغاز کرده که به لطف خدا و همکاری مردم و مسئولان نتایج مطلوبی داشته است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: دایره فعالیت این ستاد گسترده و در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، درمانی و تولیدی است که این فعالیت با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد یافت.

ویسکرمی یادآورشد:بنیاد برکت در استان لرستان بیش از هفت هزار طرح اشتغال روستایی راه اندازی کرده است که برای پرداخت تسهیلات و راه اندازی این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

او افزود: برای ادامه این مسیر در سال ۱۴۰۰ قرار شد تعداد روستا‌های مشمول افزایش پیدا کند و زمینه شغلی فعالیت‌های روستایی توسط کمیته اشتغال روستایی بررسی و ارتقا یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان لرستان گفت: تاکنون این تسهیلات در زمینه‌های مختلفی مانند دام و طیورو پوشاک پرداخت شده و برای گسترش بیشتر فعالیت‌های بنیاد برکت کمیته اشتغال طرح‌های دانش‌بنیان را که امکان ایجاد و بهره برداری در روستا‌ها دارند راجهت اجرا شناسایی می‌کند تا شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهر‌ها باشیم.

ویسکرمی اظهار امیدواری کرد: روزی برسد افرادی که از روستا به شهر مهاجرت کرده اند به موطن خود که همان روستا باشد، بازگردند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.