در پی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در یمن، دست کم ۹۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه به نقل از برخی منابع نظامی امروز، شنبه اعلام کرد دست کم ۹۰ نفر در درگیری میان نیرو‌های هوادار دولت مستعفی و فراری یمن از یکسو و نیرو‌های انصارالله از سوی دیگر جان خود را از دست دادند.

این منابع به خبرگزاری فرانسه اعلام کردند درگیری‌ها در این استان نفت خیز سبب شد تا در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲ نفر از نیرو‌های دولت منصور هادی و قبایل هوادار آن‌ها کشته شوند؛ همچنان ۵۸ نفر از نیرو‌های انصارالله نیز در حملات هوایی ائتلاف سعودی جان خود را از دست دادند.

این منابع همچنین مدعی شدند درگیری‌های سنگینی از شش جبهه آغاز شد؛ به طوری که نیرو‌های دولتی تلاش داشتند تا با حملاتی که از سوی نیرو‌های انصارالله به انجام رسیده، مقابله کنند. این در حالی است که نیرو‌های انصارالله موفق شدند تا از سمت جبهه کساره در غرب استان مارب و شمال غربی شهر مارب یمن پیشروی کنند.

بنا بر اعلام این منابع، در پی این درگیری‌ها ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند؛ همچنانکه این درگیری‌ها با پرواز جنگنده‌های ائتلاف سعودی همراه بود.

نیرو‌های مقاومت اوایل ماه فوریه، حمله‌ای گسترده را برای به دست گرفتن کنترل شهر مأرب که آخرین پایگاه نیرو‌های دولت فراری یمن محسوب می‌شود، آغاز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار