معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه‌ها باید برای شناخت مکتب سردار سلیمانی تلاش کنند.

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: راه و روش، اندیشه و کردار شهید سلیمانی مجموعه‌ای از اعتقادات او بود و به معنای واقعی مکتبی را به وجود آورد که همه ما امروزه از آن الگو برداری می‌کنیم.

سرسنگی تصریح کرد: وظیفه همه ما از جمله دانشگاهی‌ها این است که برای بیشتر آشنا شدن افراد، مخصوصا نسل جوان با شخصیت و روش  زندگی سردار سلیمانی تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

او ادامه داد: از زمان شهادت سردارسلیمانی برنامه‌های متعددی درون دانشگاه‌ها برگزار شد و تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی و تشکل‌های فرهنگی با رویکرد مفهومی به شناخت این شخصیت بزرگوار اقدام کرده اند؛ باید جامعه به خصوص دانشجویان به صورت عمیق با چهره سردار سلیمانی آشنا شوند و از دستورات آن بهره ببرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: برنامه‌هایی که به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می‌شوند باید برای آشنایی بیشتر مردم جهان اسلام و سایر کشور‌ها تاثیرگذار باشند تا راه این شهید بزرگوار ادامه پیدا کند و دشمنان بفهمند که با شهادت هیچ فرد بزرگواری به صورت ناعادلانه آن‌ها را از صحنه روزگار محو نخواهند کرد.

او گفت: هر شهیدی که ناجوانمردانه به دست استکبار جهانی ترور و به شهادت می‌رسد نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه آوازه آن در جهان بیشتر طنین انداز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار