انفجار دیگ بخار شرکت دام و طیور در بابل ۳ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت.

 

دکتر لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: دیگ بخار یک شرکت خوراک دام و طیور و آبزیان در محدوده روستای چمازکلا جاده قائم‌شهر ساعت ۱۱:۳۲ امروز پنج شنبه سی بهمن ماه دچار انفجار و آتش‌سوزی شد.

او با بیان اینکه ۶ دستگاه آمبولانس از ایستگاه‌های دانشگاه ، رضیاکلا، هتکه‌پشت، هلیدشت و قراخیل به محل حادثه اعزام شدند، افزود:شدت انفجار و قدرت تخریب آن موجب محبوس شدن کارگران در زیر آوار شده بود که بلافاصله امدادگران آتش‌نشان با استفاده از تجهیزات آواربرداری عملیات جستجو جهت یافتن محبوسین را آغاز کردند.

دکتر لعلی ادامه داد: در این حادثه دلخراش متاسفانه ۳ نفر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و سه فرد ۴۳، ۴۸ و ۵۴ ساله مصدوم با تلاش سه ساعت امدادگران از زیر آوارها بیرون کشیده و به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: حال یکی از مصدومان به علت تروما‌های متعدد سر و اندام‌ها نامساعد بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان‌ است.

۶ کشته و مصدوم در انفجار مهیب دیگ بخار در بابل + تصاویر

۶ کشته و مصدوم در انفجار مهیب دیگ بخار در بابل + تصاویر

۶ کشته و مصدوم در انفجار مهیب دیگ بخار در بابل

۶ کشته و مصدوم در انفجار مهیب دیگ بخار در بابل

۶ کشته و مصدوم در انفجار مهیب دیگ بخار در بابل


بیشتر بخوانید:
ماجرای انفجار مهیب در کتالم چه بود؟ + فیلم


دکتر لعلی با اعلام پایان عملیات اورژانس در حادثه انفجار ظهر امروز در شرکت خوراک دام و طیور و آبزیان گفت: جرئیات و دلایل حادثه بعدا از سوی مقامات ذیصلاح اعلام می شود.

او گفت: در این حادثه ناگوار، عوامل انتظامی، هلال احمر، اورژانس حضور به موقع داشتند و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های امدادی نیز به خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.