رئیس اتحادیه فروشندگان طلا وجواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز نرخ هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت و ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: از یک ماه گذشته تاکنون قیمت جهانی هر اونس طلا حدود ۵۰ دلار کاهش داشته است. مسلما با کاهش قیمت اونس جهانی طلا قیمت‌ها در داخل نیز باید کاهش پیدا کند و شاهد این هستیم که تاثیر خود را در بازار‌های داخلی نیز گذاشته است.


بیشتر بخوانید:



محمدولی ادامه داد: قیمت‌ها در بازار‌های داخلی دارای ثبات نسبی است به طوری که پیش بینی می‌شود تا پایان سال این روند ادامه پیدا کند و امیدواریم با نزدیک شدن به عید نوروز فروش مصنوعات طلا و جواهرآلات در بازار بیشتر شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
اینکارارو میکنن تا مردم گول بخورند و به اصلاح طلبان رآی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
خدا را شکر سکه یک میلیون میره بالا بعد هزار تومن می یاد پائین - اگه همین طوری پیشرفت کنیم مملکت گلستان میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
صدکیلوسکه جای یه لقمه نون رانمیگیرد فقرتورم اقتصاد خراب ماشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
اگر طلا در بازارهای جهانی به کمترین مقدار هم تنزل کند تو کشور ما قیمت طلا بالا می رود چون کشور ما با کشورهای جهان فرق میکند ...
آخرین اخبار