کلنگ احداث پژوهش سرای دانش آموزی بردسیر بااعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان با مشارکت مجتمع جهان فولاد سیرجان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی زینی وند استاندار کرمان، با قدردانی از همت خیران برای احداث پژوهش سرا گفت: سعی و کوشش در امر ساخت فضا‌های آموزشی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه‌های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

او تصریح کرد: خیران مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیران تنها گزینه برای گسترش فضا‌های آموزشی است.

محمد حبیب اللهی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز درکلنگ زنی این پروژه گفت: پژوهش‌سرا‌ها بسترساز تفکر، تمرین، مداومت کار و خلاقیت دانش‌آموزان می‌شوند و دانش‌آموزان را از مقلدان علمی به مولدان علم تبدیل می‌کنند و به آموخته‌های آن‌ها عمق و ماندگاری بیشتری می‌بخشند.

او  ضمن اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ دانش آموز در رشته‌های علمی و پژوهشی در بردسیر، ساخت پژوهش سرا را یکی از زمینه‌های آماده سازی نخبگان در شهرستان دانست و از مجریان انجام این پروژه در بردسیر تشکر کرد.

پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان بردسیر با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (کارخانه نورد بردسیر) و از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان احداث می‌شود.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: پژوهش ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار