به دنبال تحقق اهداف طرح ملی آجر به آجر، مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم به همت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی در کرمان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز با حضور آیت الهی موسوی معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان، عملیات ساخت واحد آموزشی ویژه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان واقع در خیابان سپه به همت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی آغاز شد.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، در آیین کلنگ زنی این واحد آموزشی گفت: این واحد آموزشی با ویژگی‌های خاص برای مراقبت و نگهداری کودکان‌اوتیسم ساخته می‌شود.

او افزود: این واحد آموزشی در زمینی به متراژ هزار و ۸۷۰ متر مربع ساخته خواهد شد، که این مدرسه با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه که طبقه همکف و بخشی از طبقه اول به مدرسه اوتیسم و بخشی برای مرکز مشاوره درنظر گرفته شده، طراحی شده است.

واعظی نژاد با اشاره به مشارکت خوب خیرین در امر مدرسه سازی، تصریح کرد: جذب و مشارکت خیرین در سال ۹۹، به میزان ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است که ۲۲۶ پروژه با هزار و ۳۱۸ کلاس درس را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار