آغاز ساخت مدرسه‌ای خیر ساز در جیرفت

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیر ساز در شهربلوک از توابع شهرستان جیرفت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در شهرستان جیرفت با اشاره به نقش موثر خیران در امر مدرسه سازی گفت: مدرسه سازی و مدرسه یاری با ارزش‌ترین کار خیر است که آثار آن برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

او از ساخت ۶۸ پروژه آموزشی، تجاری و رفاهی در شهرستان جیرفت از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون خبر داد و گفت: رفع مشکل فضای آموزشی در استان نیازمند ایجاد نهضت مدرسه سازی است.

اسکندری نسب با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشوری گفت: با افتتاح هزار کلاس درس تا پایان امسال، سرانه فضای آموزشی استان به میانگین کشوری می‌رسد.

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز شهید طالقانی شهربلوک شهرستان جیرفت در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۹۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت اتاق بازرگانی کرمان به زمین زده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.