مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از خشت گذاری مجتمع ۲۴ کلاسه خیرساز در روستای حاجی آبادِ کرمان به همت ورثه زنده یاد حاج علی علی احمدی، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین خشت گذاری یک باب مجتمع خیر ساز گفت: کلنگ احداث مجتمع ۲۴ کلاسه پویش "کرمان دانا"، در روستای حاجی آباد با زیر بنای سه هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲  هزار و ۸۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

او افزود: این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به همت ورثه شادروان حاج علی علی احمدی ساخته خواهد شد.

اسکندری نسب با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی کرمان تصریح کرد: تاکنون عملیات احداث ۴۲۰ کلاس درس از این تعداد آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت ۳۹ مدرسه در قالب ۲۸۷ کلاس درس در استان در شش ماه اخیر گفت: به همت خیران با محوریت اتاق بازرگانی کرمان در شش ماه اخیر، عملیات احداث روزانه دو کلاس درس در استان آغاز شده است.

اسکندری نسب به بهره برداری از یک هزار کلاس درس تا پایان امسال اشاره کرد و بیان داشت: با افتتاح این کلاس‌های درس سرانه میانگین فضای آموزشی استان کرمان به میانگین کشوری می‌رسد.

او افزود: تفاهم نامه سه جانبه ساخت این مجتمع خیر ساز بین آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی کرمان در حاشیه این آیین خشت گذاری امضا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار