افتتاح دو طرح آموزشی در کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: در ادامه طرح آجر به آجر، مدرسه ۱۲ کلاسه هشت بهشت و خوابگاه هنرستان کشاورزی رضوان شهر کرمان افتتاح شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  امروز با حضور حاج علی گل زاده خیر مدرسه ساز، محمد محسن بیگی مدیرکل سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی، پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه هشت بهشت در شهرک هشت بهشت کرمان و خوابگاه هنرستان رضوان  به بهره برداری رسید.

واعظی نژاد،مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از حاج علی گل زاده خیر مدرسه ساز تقدیر کرد و گفت: مدرسه بنای توسعه است، این خیر هزینه تمام پروژه را متقبل شد و در یکی از مناطقی که ما کمبود فضای آموزشی داشتیم، ما را یاری کرد و مدرسه را ساخت.

او در خصوص این پروژه تصریح کرد: مدرسه خیری هشت بهشت کار ساختش از سال ۹۸آغاز شد و امروز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با کمک یک خیر نیکوکار شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: این پروژه با هزار و ۲۸۰ متر مربع فضای آموزشی، ۱۲ کلاس درس، ۱۳۵۰ متر مربع محوطه سازی، با سرویس بهداشتی و سرایداری ساخته شده است.

عضو شورای فنی استان در رابطه با افتتاح پروژه خوابگاهی هنرستان کشاورزی شبانه روزی رضوان شهر کرمان، بیان داشت: این پروژه از سال ۹۸ آغاز شد و با هزار و ۲۸۰ مترمربع، ۱۲ اتاق خوابگاهی، ۱۲۰۰ متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۷۰۰ میلیون تومان مشارکت بنیاد فرهنگی قدس امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.