رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران در خصوص برنامه های این سازمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محسنی، رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران در حاشیه نشست تخصصی اسقلال در ورزش در خصوص برنامه های این سازمان اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در ایام شیوع کرونا در حال رخ دادن است توجه به زیرساخت‌های ورزشی کشور است و نشستی که به همت پژوهشگاه تربیبت بدنی و وزارت ورزش و شهرداری تهران در حال انجام است چگونگی ایجاد اشتغال در حوزه ورزش و حمایت از مشاغل ورزشی را بررسی می کند.

امیر محسنی در خصوص برنامه‌های شهرداری برای حمایت از مشاغل ورزشی عنوان کرد: معتقد هستیم  سیاست گذاران کلان کشور باید جایگاه ویژه‌ای برای ورزش کشور تدارک ببینند. امروز ورزش در سبد کالا خانوار‌ها است یعنی ورزش جزئی از زندگی خانواده‌ها و بخشی از زندگی مردم است که این امر به سلامتی و شادابی در جامعه کمک می‌کند. ما در شهرداری در این نشست معتقد به اصل ۴۴ قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فعال سازی بخش خصوصی در ورزش داریم و معتقدیم اگر بخش خصوصی را در ورزش فعال کنیم می‌توان شغل‌ها و فضا‌های جدیدی را برای ورزش شهر تهران فراهم کرد. ما مخاطبین ۳ میلیون نفری و هزار و صد مجموعه ورزشی در شهر تهران داشته و به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور در حال فعالیت هستیم. این مخاطبین احتیاج به راهبری داشته و با توجه به بودجه و شرایط کرونایی کشور بهترین راهبرد را در خروج از بخش دولتی و حرکت به سمت اصل ۴۴ قانون اساسی می‌دانیم.

امیرمحسنی در خصوص واگذاری ۲ استادیوم به تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این ۲ استادیوم در گذشته توسط شهرداری وقت تهران به مدت ۵ سال به استقلال و پرسپولیس واگذار شد. از اواخر امسال این مدت ۵ ساله به پایان رسیده و وارد مذاکره با وزارت ورزش شده ایم. در حال حاضر شهرداری و شورای شهر تهران به همراه وزارت ورزش در ازای زمینی که خط هفت مترو تهران از آن جا آغاز خواهد شد در حال مذاکره هستند با این حال از زده شدن سند به نام ۲ باشگاه اطلاعی ندارم، ولی مطمئنم اراده تمام مسئولان این است که این اتفاق خوب رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار