هاشمی گفت: به دلیل کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، هم اکنون حمیدیه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه درخصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دلیل کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بی توجهی شهروندان نسبت به هشدار‌ها و خطرات این بیماری، هم اکنون شاهد وقوع وضعیت زرد در حمیدیه هستیم.

او کاهش استفاده از ماسک، برگزاری مراسم‌های عروسی، ختم، دورهمی‌های خانوادگی و حضور در تجمع‌ها و اماکت شلوغ و پرتردد را عامل افزایش چشمگیر ابتلا به کرونا ویروس عنوان کرد و افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان‌های مجاور، خطر جدی شهرستان حمیدیه را نیز تهدید می‌کند.

هاشمی بیان داشت: از مردم خواهشمندیم از حضور در مراسم‌های عروسی، تولد، فاتحه خوانی، دید و بازدید‌ها و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند، همچنین اصناف، کسبه، ادارات، مطب‌ها و به ویژه بانک‌ها رعایت شیوه نامه‌ها و اصول بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کرده و از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

فرماندار حمیدیه و رییس ستاد مقابله با کرونا در حمیدیه اظهار کرد: با اصنافی که از مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا سرپیچی کنند، برخورد قانونی شده و پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.