مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری خرم آباد گفت: سرای محله اسدآبادی این شهر همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بهزاد رضوانی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد  در مراسم افتتاح سرای محله اسدآبادی خرم‌آباد با بیان اینکه خدمات شهرداری در این مراکز رایگان است، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای و ایجاد سالن ورزشی و کتابخانه از جمله اقدامات شهرداری در این سرا‌ها است.

رضوانی گفت: کلاس‌های آموزشی سرای محله با محوریت اجتماعی، فرهنگی و هنری به صورت رایگان برگزار و با توجه به اینکه در مناطق حاشیه نشین دایر می‌شود نسبت به افزایش مهارت‌های زندگی به ویژه برای زنان و مادران اقدام می‌کند.

او افزود: این سومین سرای محله خرم آباد با همکاری دفاتر تسهیلگری و کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان است چراکه راه اندازی این مراکز برنامه‌ای هدفمند و ارزشمند است که خدمت به محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار را در اولویت دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد اظهار داشت: مراحل پایانی عملیات اجرایی احداث چهارمین سرای محله هم در "پشت بازار" نیز رو به اتمام است و به زودی افتتاح می‌شود.

رضوانی افزود: رویکرد سرای محله اسدآبادی با ارائه کلاس‌های آموزشی مانند خیاطی و گلدوزی، تئاتر، نقاشی، قصه‌نویسی، کمک‌های اولیه پزشکی، کتاب‌خوانی و فعالیت‌های ورزشی برای رده‌های مختلف سنی فرهنگی است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.