گروهی از قانونگذاران انگلیسی از دولت این کشور خواستند فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی را برای متوقف کردن روند تخلیه خانواده‌های فلسطینی افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور نوشت، گروهی از قانونگذاران انگلیسی روز سه شنبه از دولت انگلیس خواستند فشار‌ها را بر رژیم صهیونیستی به منظور متوقف ساختن روند تخلیه خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های خود در شرق قدس افزایش دهد.

پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور گزارش داد، بیش از ۸۰ نماینده پارلمان انگلیس از احزاب مختلف مجلس عوام و مجلس اعیان در نامه‌ای از دومینیک راب، وزیر امور خارجه این کشور خواستند تا برای رژیم صهیونیستی مشخص کند که مناسبات دو طرف در سایه چنین تجاوزاتی نمی‌تواند به صورت عادی ادامه داشته باشد.

در این نامه آمده است: " همچنانکه شما به خوبی واقفید، تخلیه اجباری فلسطینیان نقض آشکار کنوانسیون چهارم ژنو است همچنانکه انتقال صهیونیست‌ها به مناطق اشغالی همچون شرق قدس نقض این کنوانسیون محسوب می‌شود. همه تدابیر از جمله کاهش تعاملات دیپلماتیک و ممنوعیت تجارت محصولات شهرک نشینان مطابق با قوانین بین المللی با هدف به چالش کشیدن اقتصادی که از اشغالگری نفع می‌برد باید مورد بررسی قرار گیرد. "

در این نامه بر غیرقانونی بودن شهرک‌های اسرائیلی تاکید شده و آمده است: چنین گامی مجازات نیست بلکه رویکردی است که اطمینان می‌دهد لندن هر آنچه در توان دارد را برای تضمین اینکه به نقض قوانین بین المللی کمک نخواهد کرد به کار خواهد گرفت.

مناطق فلسطینی از جمله کرانه باختری رود اردن و شرق قدس از سال ۱۹۶۷ در اشغال اسرائیل بوده است. این اشغالگری در چارچوب قوانین بین المللی غیرقانونی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خداهمه شماانگلیسی هارو نابود کنه بحق امام زمان اسراییل فرزند نامشروع شماانگلیسی های کثیفه
آخرین اخبار