معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کرمان از بازدید و نظارت ۲۲ هزار و ۱۶۱ اماکن مختلف صنفی در اجرای طرح ناظران سلامت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به اجرای طرح ملی ناظران سلامت در سراسر استان کرمان از ابتدای آذرماه امسال گفت: این طرح با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۱ اماکن به همت اعضای جوانان بازدید شده است،  بیان کرد: در این طرح اعضا با توجه به  آموزش های دیده شده در  زمینه نکات بهداشتی و ایمنی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های مختلف صنفی، نظارت داشته و تذکرات لازم را به آنان ارائه می‌دهند.

بابایی با اشاره به بهره مندی ۱۴۶ هزار نفر از اجرای طرح ناظران سلامت افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان با همکاری نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در دو نوبت به مراکز مختلف سرکشی کرده و نتیجه حضور خود را به شبکه بهداشت و هلال احمر منتقل می‌کنند.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا، در کنار وزرات بهداشت تلاش کرده تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند و بر اساس وظایف ذاتی خود، طرح‌های مختلف را برای قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا اجرا کرده است.

طرح ملی ناظران سلامت تا پایان اسفندماه امسال ادامه دارد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار