رییس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس استان کرمان گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان کرمان گزارش نشده و در دورترین نقطه استان کرمان روال کار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حجت الاسلام علی توکلی، رییس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس استان کرمان امروز جمعه دوم اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات مسئولیت سنگینی دارند و باید مجریان و ناظران سلامت انتخابات را تامین کنند.

او افزود: مجلس باید ریل را برای قوای دیگر مشخص کند و آنچه برای مردم مهم است، این است افرادی به مجلس بروند که توانمندتر، قوی تر، شجاع‌تر و ثابت قدم در برنامه‌ها بوده و از آسیب‌هایی که ممکن است در چهار سال نمایندگی پیش بیاید، مصون بمانند.

  حجت الاسلام علی توکلی  تصریح کرد: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان کرمان گزارش نشده و در دورترین نقطه استان کرمان روال کار در حال انجام است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه با اتمام انتخابات، هر کس رای آورد باید بپذیریم که نماینده است و تن به قانون بدهیم و با او همکاری کنیم گفت: از نماینده آینده انتظار است از ابتدا خود را برای خدمت به مردم و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی در سطح بین المللی وقف و تلاش خود را متمرکز کرده و مردم را امیدوارتر کند تا بخشی از گره‌ها باز شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار