معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تجهیز و یکسان سازی خودرو‌های اتفاقات و عملیات مدیریت‌های برق یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد فراتی، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به یکسان سازی و تجهیز دو دستگاه خودرو عملیات مدیریت‌های برق و چهار دستگاه در دست اقدام دیگر، گفت: برای ساخت کابین این خودروها، علاوه بر رعایت مسائل کیفی در ساخت کابینت و جانمایی تجهیزات مورد نیاز منطبق با الگوی نظام آراستگی، محل قرارگیری شمار زیادی کالای ضروری مورد نیاز در خودرو‌های اتفاقات و عملیات در آن پیش بینی شده است.

او افزود: از مزیت‌های این طرح دسترسی آسان و سریع به لوازم و تجهیزات با رعایت ایمنی، داشتن وضعیت ظاهری مناسب، صرفه جویی و کاهش هزینه در دراز مدت است.

فراتی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ دستورالعمل یکسان سازی در گام نخست به پیمانکاران ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: داشتن نقشه جانمایی و پیش بینی فضای مناسب برای حلقه کابل و سیم، برخورداری از دستگاه HVDC، بهره مندی از تجهیزات فردی و گروهی ایمنی پیش بینی و خودرو‌ها آراسته و بهینه سازی شده اند.

فراتی، تاکید کرد: کابینت منصوبه از تجهیزات و لوازم تولید داخل تهیه و ساخته شده و قیمت تمام شده آن سه برابر ارزان‌تر از قیمت نمونه‌های مشابه خارجی که معادل ۷۵۰ میلیون ریال است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد: روشنایی سیار اضطراری که پیش‌تر با استفاده از یک خودروکشنده در مواقع بحران به کار برده می‌شد بر روی یک خودرو نصب و در مواقع ضروری استفاده خواهد شد.

او اضافه کرد: این خودرو دارای یک دیزل ژنراتور ۵۰ کیلوولت آمپری با هشت پرژکتور ال‌ای دی با محفوظ شدن چراغ‌ها با قابلیت افزایش ارتفاع تا ۸ متر از سطح زمین است که می‌تواند تا شعاع ۳۰۰ متری را کاملا روشن کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.