مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در نوزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در نوزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹به ورزش‌های سوارکاری ،هندبال و فوتسال اختصاص دارد.

شعبانی رئیس هیئت سوارکاری قم شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری حمید شعبانی با کسب ۷ رای از ۱۳ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال سکان هیئت سوارکاری استان را به دست گرفت.


پیش از این سید مهدی طباطبایی ریاست هیئت سوارکاری استان را برعهده داشت.

 

شکست پاس ناجای قم  از زغال سنگ طبس

تیم هندبال پاس ناجای قم در بازی سوم دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مصاف تیم زغال سنگ طبس رفت و با نتیجه ۲۵ – ۲۲ برابر حریف خود شکست خورد تا سومین شکست متوالی خود را در این مرحله تجربه کند.


هندبالیست‌های قمی در بازی چهارم این مرحله، پس فردا سه شنبه به مصاف فولاد سپاهان اصفهان می‌روند.

 

بهره برداری از باشگاه سوارکاری و پرورش اسب


باشگاه سوارکاری و پرورش اسب عادیات در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در طایقان با ظرفیت ۶۰  اسب  امروز  با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.

 امروز همچنین با پایان عملیات بهسازی و مرمت مجموعه ورزشی شهید حیدریان، امکانات این مجموعه در اختیار ورزشکاران رشته‌های مختلف قرار گرفت.

این دو طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

جوانان فردوس به تساوی رضایت دادند

تیم فوتسال نوجوانان در بازی‌های روز دوم گروه نخست لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، برابر گیتی پسند اصفهان با وجود ارائه بازی برتر به تساوی یک – یک رضایت داد.


تک گل نماینده قم را آرمین برز در نیمه نخست به ثمر رساند.


فوتسالیست‌های قمی دیروز، بازی نخست خود در این رقابت‌ها بر سن ایچ ساوه غلبه کردند و فردا در سومین بازی به مصاف چیپس کامل مشهد می‌روند.


بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی اصفهان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار