مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۹به ورزش‌های فوتبال ، دوچرخه سواری، هندبال و فوتسال  اختصاص دارد.


افشید قم بالاخره طلسم تساوی‌های متوالی  را شکست

تیم فوتبال افشید قم در دیداری از هفته چهارم گروه چهارم لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهر درود لرستان به مصاف گهر این شهر رفت و توانست میزبان خود را ۲ – ۱ از پیش رو بردارد و به نخستین پیروزی فصل دست یابد.

فوتبالیست‌های جوان قمی در هر سه دیدار قبلی خود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیده بودند و با این پیروزی ۶ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده بندی گروه ۴ لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور صعود کردند.

 

همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد


دومین دوره همایش دوچرخه سواری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.

 در این همایش ۳۵۰ دوچرخه سوار مسیر میدان نبوت تا امامزاده سید معصوم را رکاب زدند.

اشاعه و ترویج فرهنگ استفاده دوچرخه بین مردم از اهداف برگزاری این همایش بود.

در پایان این مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

 هندبالیست‌های قمی  بازی را به نماینده دهدشت باختند

 

تیم پاس ناجای قم امروز در دیداری از دور دوم مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشوربه مصاف تیم فراز بام دهدشت رفت و در پایان با نتیجه ۳۱ – ۲۶ مغلوب حریف خود شد.

نماینده قم چهارشنبه گذشته هم در دیدار دور نخست این مرحله برابر مس کرمان شکست خورده بود و پس فردا در بازی سوم خود به مصاف زغال سنگ طبس می‌رود.

فردوس قم از حریف اصفهانی باخت

تیم فوتسال فردوس قم عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم و در دیداری از هفته نهم گروه یک لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، برابر تیم پرمهره گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۳ – ۲ مغلوب شد.

فوتسالیست‌های قمی در حالی این بازی را به حریف خود واگذار کردند که برای لحظاتی از حریف خود پیش بودند، ولی اسیر تجربه بازیکنان نامدار تیم مهمان شدند تا چهارمین شکست فصل را تجربه کنند.

هر دو گل نماینده قم را روح الله ایثاری به ثمر رساند.

برای گیتی پسند هم سعید عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی و علی اصغر حسن زاده گلزنی کردند.

فردوس قم با این شکست ۸ امتیازی ماند و به لطف تساوی منصوری قرچک و اهورای بهبهان در دیگر بازی این گروه در جایگاه پنجم باقی ماند.

گیتی پسند هم ۱۷ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار