مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹به ورزش‌های فوتبال و فوتسال اختصاص دارد.


کام سوهان قم تلخ شد

تیم فوتبال سوهان محمد قم در مرحله دوم جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان میزبان داماش پارسه تهران بود که در پایان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.


نماینده قم با وجود بازی تهاجمی در نیمه اول با یک گل به رختکن رفت و با شروع نیمه دوم، حملات خود را ادامه داد، اما این تیم مهمان بود که دومین گل را وارد دروازه معصومی کرد.


شاگردان خلجی نیا با ادامه حملات خود توانستند در دقیقه ۸۶ با گل حمیدرضا پاکیزه از روی نقطه پنالتی تنها یک گل را جبران کنند و با این باخت در خانه با جام حذفی وداع کردند.

حضور پرقدرت  فردوسی ها در لیگ برتر فوتسال

مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور از امروز هجدهم تا بیست و چهارم به میزبانی اصفهان و در سه گروه برگزار می‌شود.


علی اصغر احمدی مربی تیم فوتسال جوانان فردوس، انسجام تیمی، تمرینات فشرده و منظم گروهی و حمایت مسئولان را سه عامل اصلی انگیزه جوانان فردوس برای مسابقات پیش رو می داند.


فردین قاسمی، حمزه خسروی و یوسف امینی سه بازیکن تیم فوتسال جوانان فردوس هم سخت‌ترین بازی خود را مقابل میزبان این رقابت‌ها یعنی گیتی پسند اصفهان می دانند و امیدوارند سختی تمرینات طولانی مدت و فشرده سه هفته اخیرشان منجر به پیروزی تیمشان در مقابل رقبایشان شود.


با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور، تیم جوانان فردوس در گروه خود، با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید سرخه‌ای ری، سن ایچ ساوه، رویش فدک مشهد رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار