سردار مطهری گفت: استان کرمان جزو پنج استان برتر در پویش لبخند رضایت در کشور است و این نشان از تعامل و همدلی ایجاد شده در استان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عباس مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تخصصی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کمک به افزایش کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت، مهم ترین رسالت بسیج فرهنگیان است.

او با اشاره به جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط فعلی بیان کرد: مجاهدت خاموش فرهنگیان در شرایط فعلی کمتر از کادر درمان نیست و باید اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد.

سردار مطهری با اشاره به اجرای پویش لبخند رضایت در کشور گفت: کمک به فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان کمتر برخوردار و نمایش جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط فعلی مهم ترین هدف این پویش است.

او بیان کرد: استان کرمان جزو پنج استان برتر در پویش لبخند رضایت است و این نشان از تعامل و همدلی ایجاد شده در استان دارد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه برای پیمودن گام دوم انقلاب، نیاز به انسان‌هایی فداکار و ایثارگر داریم، تصریح کرد: تحقق این مهم بدون توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه و مدارس امکان پذیر نیست.

او ضمن سخنانی به آثار و برکات اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید علاوه بر توجه به جنبه عمومی راهیان نور مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی یک بسته تخصصی برای نسل نوجوان و جوان طراحی و تدوین کند.

سردار مطهری با بیان اینکه  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  یک الگوی جهانی است، گفت: باید از مکتب حاج قاسم سلیمانی در تربیت نسل‌های متعهد و قاطع در جهان استفاده کرد تا بتوانیم پوزه الگو‌ها و شخصیت‌های پوشالی بی خاصیت را به خاک بمالیم.

او  بر تربیت دانش آموزان با تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد.

عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در سفر به استان کرمان در شامگاه شنبه هجدهم بهمن ماه با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار