شرکت بیش از ۲۰ هزار نفر در جشنواره کشوری علمدار

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار فرهنگی و دانش آموز از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی علمدار شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کمیته پشتیبانی برنامه‌های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی که امروز با حضور سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ستاد سپاه ثارالله کرمان و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، راه و ستاره‌ای درخشان در سپهر افتخارات انقلاب اسلامی است، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار فرهنگی و دانش آموز از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی علمدار، ویژه برنامه یادواره  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده اند. 

 او با اشاره به  نام گذاری و تغییر نام ۴۳ واحد آموزشی و مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان به نام  سردارشهید سلیمانی در سراسر استان کرمان، افزود: عملیات ساخت ۱۱۲ کلاس درس در شهرستان‌های رابر، کرمان، جیرفت و منطقه گلباف به نام شهیدان پورجعفری و سلیمانی آغاز شده است و همزمان با سالگرد این شهیدان بزرگوار به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

برگزاری جشنواره کشوری علمدار در کرمان

احمد اسکندری نسب بیان کرد: راهیان نور مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان با همکاری سپاه ثارالله کرمان راه اندازی می‌شود.

او گفت: دانش آموزان، طلایه داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بهره گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: دانش آموزان، رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و تربیت جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

اسکندری نسب ضمن قدردانی از تعامل سپاه ثارالله کرمان با آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی، بیش از پیش ضروری و اجتناب ناپذیر هست و بر همین اساس، حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش در ماموریت‌های محوله به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه است.

او از بسیج فرهنگیان و دانش آموزی به عنوان کانونی مطمئن و اثربخش در کنار آموزش و پرورش نام برد و گفت: دوران طلایی همکاری سپاه با آموزش و پرورش در تاریخ استان کرمان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار