نسخه بازسازی شده عنوان شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان تاخیر خورد

مسئولان شرکت یوبی سافت برای دومین بار انتشار نسخه بازسازی شده شاهزاده ایرانی؛ شن های زمان را به تعویق انداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساخت بازسازی بازی شن‌های زمان از مجموعه بازی های شاهزاده ایرانی بعد از اعلام در سپتامبر گذشته، دوباره به مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

قرار بود ماه آینده یک نسخه بازسازی شده از بازی در حال ساخت شاهزاده ایرانی، شن‌های زمان منتشر شود، اما کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در اکانت رسمی توئیتر خود اعلام کرد، اگر انتظار زیادی برای این بازی در حال بازسازی کشیده اید، باز هم باید کمی منتظر بمانید، زیرا انتشار بازی به طور نامعینی به تعویق افتاده است.

استودیوی پیشرفته بازی سازی Ubisoft Pune که در هند مستقر است و وظیفه بازسازی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های بازی شاهزاده ایرانی را دارد، در تشریح دلیل تاخیر در انتشار این بازی اعلام کرد که بخاطر اطمینان از داشتن زمان کافی برای توسعه بیشتر، انتشار این بازی بازسازی شده به تعویق افتاده است، که این امر به تیم سازنده بازی اجازه می‌دهد تا ضمن اینکه نسخه جدیدی را ارائه می‌دهد اصالت خود را هم حفظ کرده و به آن وفادار مانده است.

بازی هایی که کرونا انتشار آن ها را لغو کرد

این دومین بار است که کمپانی یوبی‎ سافت تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده بازی شن‌های زمان را به تعویق می‌اندازد. در ابتدا این شرکت در سپتامبر گذشته اعلام کرد قصد دارد این بازی را در تاریخ ۲۱ ژانویه، برای دستگاه‌های PC، PS۴ و Xbox One منتشر کند، اما دوباره اعلام کرد انتشار این بازی را به ۱۸ مارس موکول کرده و دلیل این تاخیر مجدد را همه گیری COVID-۱۹ عنوان کرده است.

بازسازی شاهزاده ایرانی؛ شن‌های زمان تنها بازی نیست که در ماه‌های اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاده است، کمپانی یوبی‎ سافت در ماه اکتبر اعلام کرد بازی‌های Far Cry ۶ و Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine، تا سال مالی ۲۰۲۱ به تاخیر می‌افتد، به این معنی که قرار است هر دو بازی عنوان شده، زمانی بین تاریخ‌های آوریل ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۲ به بازار ارائه شوند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار