نسخه بازسازی شده بازی شاهزاده ایرانی در راه است

شرکت یوبیسافت شب گذشته اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نسخه ریمستر شده بازی Prince of Persia: Sands of Time را وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی مجبور شوند عناوین جدید خود را به صورت آنلاین و با برگزاری کنفرانسی بدون وجود هیچ گونه بیننده‌ای معرفی کنند. این موضوع حتی روی شرکت یوبیسافت نیز تاثیر گذار بود و این شرکت مجبور شده است عناوین جدید خود را در قالب دو کنفرانس آنلاین به کاربران معرفی کند. حدود سه ماه پیش بود که یوبیسافت با برگزاری یک مراسم آنلاین تصمیم گرفت از عناوین جدید خود پرده برداری کند، مهم‌ترین عناوینی که یوبیسافت در مراسم گذشته خود معرفی کرد نسخه جدید مجموعه اساسینز کرید و یک عنوان بتل رویال به نام cyber scape بود که به تازگی نسخه عمومی و اصلی آن وارد بازار شده است.

روز گذشته نیز شرکت یوبیسافت دومین مراسم آنلاین خود را برگزار و بخش دیگری از عناوین جدید این شرکت معرفی شد. شاید بتوان گفت مهم‌‎ترین عنوانی که یوبیسافت روز گذشته از آن پرده برداری کرد، نسخه ریمستر شده بازی Prince of Persia: Sands of Time بود.

بازی Prince of Persia: Sands of Time

داستان بازی Prince of Persia: Sands of Time

نسخه اولیه این بازی حدود ۱۷ سال پیش وارد بازار شد و در آن زمان توانست به میزان قابل توجهی فروش داشته باشد. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و داستان آن درباره شاهزاده‌ای است که پدرش به شهر ماهاجرا حمله می‌کند و خنجری بسیار عجیب به نام خنجر زمان به دست می‌آورد. در این زمان ارتش وی ساعت شنی زمان را به دست می‌آورد و شاهزاده با فریب خوردن توسط اطرافیان خنجر زمان را داخل ساعت شنی می‌کند که منجر به آزاد شدن موجودات بسیار عجیبی از ساعت می‌شود.

حال شرکت یوبیسافت قصد دارد نسخه بازسازی شده این بازی را که از همان داستان قدیمی بهره می‌برد، اما این بار با بهبود چشمگیر گرافیکی همراه بوده را در آینده‌ای نزدیک وارد بازار کند؛ گفتنی است این بازی احتمالا برای دو نسل از کنسول‌ها و در اواخر ماه ژانویه سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، اما هنوز یوبیسافت درباره این موضوع حرفی نزده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار