مراسم بعدی یوبیسافت در ماه سپتامبر برگزار می‌شود

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در ماه سپتامبر مراسم آنلاین دوم خود را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته‌ گذشته بود که شرکت یوبیسافت با برگزاری یک کنفرانس آنلاین عناوین جدید خود را معرفی کرد. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت یوبیسافت قصد دارد در ماه سپتامبر یک کنفرانس دیگر برگزار کند و در آن نگاهی عمیق‌تر به عنوان جدید خود بیندازد. این خبر توسط یکی از مدیران شرکت یوبیسافت اعلام شد و وی در این‌باره اعلام کرد که مراسم بعدی این شرکت به قدری جذاب خواهد بود که کارکنان یوبیسافت نیز نمی‌توانند برای برگزاری آن صبر کنند.

با این حال شرکت یوبیسافت هیچ اطلاعاتی درباره مراسم آینده خود منتشر نکرد و صرفا تاریخ حدودی برگزاری آن را اعلام کرد. اما می‌توان حدس زد که شرکت مذکور در این مراسم تریلر یا گیم‌پلی دیگری از بازی Assassin's Creed Valhalla را نمایش دهد. نباید فراموش کرد که از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون، صحبت‌های زیادی درباره نسخه جدید بازی Rainbow Six شنیده می‌شود و همین موضوع احتمال معرفی نسخه‌ای جدید از این مجموعه پرطرفدار را افزایش می‌دهد.

پوستر مراسم یوبیسافت

یوبیسافت به تماشاگران کنفرانس خود جایزه می‌دهد

در کنفرانس قبلی شرکت یوبیسافت، این شرکت هدیه‌ای برای افرادی که کنفرانس آنلاین این شرکت را مشاهده کرده بودند در نظر گرفته بود که شامل نسخه رایگان Watch Dogs: Legion و برخی موارد خاص در این بازی می‌شد. اما در کنفرانس بعدی این شرکت باید انتظار عرضه رایگان یک عنوان دیگر از سوی یوبیسافت را داشت.

با این حال کاربرانی که قصد مشاهده آنلاین کنفرانس این شرکت را داشته باشند باید در ساعتی که در آینده اعلام خواهد شد، وارد نرم افزار یوپلی شوند. علاوه بر این، اخباری مبنی بر برگزاری مسابقه بازی Hyper Scape در مراسم شرکت یوبیسافت منتشر شده است که احتمال عرضه نسخه نهایی این بازی تا آن زمان را افزایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.