شرکت مایکروسافت شب گذشته مراسم آنلاین خود را برگزار و تعدادی از عناوین جدید خود را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت چند ساعت پیش مراسم آنلاین خود را برگزار کرد و در آن تریلر چند بازی جدید ساخته شده خود را به نمایش گذاشت. مراسم یوبیسافت ابتدا قرار بود به صورت فیزیکی برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این شرکت تصمیم گرفت مراسم خود را به صورت آنلاین برگزار کند؛ مراسم روز گذشته یوبیسافت، Ubisoft Forward نام داشت که در آن یوبیسافت اطلاعاتی از بزرگ‌ترین عناوین ساخته شده خود منتشر کرد. عناوینی که در این مراسم تریلر آن‌ها نمایش داده شد، بازی‌هایی مثل Assassin's Creed Valhalla، Watch Dogs: Legion، Hyper Scape و Far Cry 6 بودند.

از نمایش تریلر بازی Far Cry 6 تا معرفی بازی بتل رویال Hyper Scape

تریلر بازی Hyper Scape 

سه عنوان از چهار بازی مذکور عناوین بسیار قدیمی ساخته شده توسط شرکت یوبیسافت هستند و یک عنوان که همان بازی Hyper Scape است به تازگی و در سبک بتل رویال ساخته شده است که به نظر می‌رسد این بازی به یکی از رقبای اصلی بازی فورتنایت تبدیل شود؛ این عنوان در آینده روایت خواهد شد و در دنیایی مدرن جریان دارد، هنوز تاریخ عرضه نسخه نهایی این بازی اعلام نشده، اما نسخه اولیه آن هم اکنون قابل دریافت برای کلیه کنسول‌های نسل فعلی و پلتفرم کامپیوتر است.

از نمایش تریلر بازی Far Cry 6 تا معرفی بازی بتل رویال Hyper Scape

معرفی بازی Far Cry 6

تریلر دیگر منتشر شده در این مراسم به بازی Far Cry 6 مربوط می‌شود که در آن مشخص شد نسخه بعدی فارکرای قرار است در منطقه‌ای گرم سیری روایت شود و شخصیت منفی سریال برکینگ بد در این نسخه از بازی به عنوان منفی‌ترین کاراکتر بازی شناخته خواهد شد. این بازی قرار است در ۱۸ فوریه سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل فعلی و بعدی و همچنین پلتفرم استادیا و کامپیوتر عرضه شود.

از نمایش تریلر بازی Far Cry 6 تا معرفی بازی بتل رویال Hyper Scape

گیم پلی بازی Assassins Creed Valhalla

بازی بعدی معرفی شده توسط یوبیسافت همان عنوان بسیار محبوب اساسنیز است که شباهت بسیار زیادی به بازی Assassin Creed Origins دارد، یوبیسافت از این بازی یک گیم پی نمایش داد و براسا آن مشخص شد قرار است این نسخه در شهر‌های شمالی جریان داشته باشد. این بازی قرار است در ۱۷ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر و استادیا وارد بازار شود.

از نمایش تریلر بازی Far Cry 6 تا معرفی بازی بتل رویال Hyper Scape

رونمایی از بازی Watch Dogs Legion

شرکت یوبیسافت در مراسم شب گذشته خود اعلام کرده که نسخه جدید مجموعه محبوب Watch Dogs قرار است در ۲۹ اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود. طبق اعلام شرکت یوبیسافت این نسخه از بازی با بهبود بسیار زیادی در بخش داستانی همراه بوده و گیمر‌ها در این بازی موارد بسیار جدیدی را تجربه خواهند کرد.

 

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار