نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث نیروگاه حرارتی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان یکی از اولویت‌های توسعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس  در جلسه بررسی و جانمایی احداث نیروگاه حرارتی ۵۰۰ مگاواتی که در بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی را مهیا می‌کنیم.

مقصودی تصریح کرد: با توجه به مصرف برق صنایع و شهر‌های شمال لرستان و بخصوص شهرستان بروجرد، ایجاد این نیروگاه یکی از اولویت‌های توسعه شهرستان است.

او بیان کرد: با توجه به نزدیکی خط لوله گاز سراسری و همچنین نیروی کار در منطقه در کنار اراضی ملی می‌توانیم این نیروگاه را در شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با وزارت نیرو در خصوص این نیروگاه، افزود: اگر نگاه ما کلان نباشد با کار‌های لحظه‌ای به‌جای نخواهیم رسید.

مقصودی اضافه کرد: از روز‌های ابتدای کار احداث نیروگاه را در دستورکار قرار گرفت و برای انجام این کار باید همدلی، همکاری، تعصب بین مسئولین استان و شهرستان وجود داشته باشد.

او بیان کرد: برای احداث این پروژه باید زمین منابع طبیعی، بالای ۳۰ هکتار و نزدیک به خطوط گاز باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۰:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
فرصت خوبیه برا اشتغال زایی