سرهنگ القاصی مهر گفت: روز ولادت حضرت زهرا (س) روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی دین اسلام است، زیرا تمام ابعادی که برای زن و برای یک انسان متصوّر است در فاطمه زهرا (س) جلوه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در انتظامی استان ایلام به مناسبت روز زن، گفت: در فرهنگ قرآنی زن ارزش انسانی و الهی دارد و اگر حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم آن حضرت درخشان‌ترین نقطه زندگی را به جامعه بشری عرضه داشته است.

او با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره)، که می‌فرمایید (از دامن زن مرد به معراج می‌رود) افزود: وجود مرد وابسته به وجود زن است و مادر ستون اصلی و مهم زندگی است و نقشی بسیار اساسی در ایجاد یک جامعه سالم ایفاء می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: هیچ اقدامی بدون حضور زن در خانواده و فراتر از آن موفقیت آمیز نیست، بنابراین می‌توان هر روز و هر ساعت را روز مادر نامید.

او به ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد و ادامه داد: بانوان می‌توانند با الگو گیری از حضرت زهرا (س) و با تقویت روحیه انقلابی‌گری، معرفت، تقوا و پرهیزگاری توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

سرهنگ القاصی در بخش دیگری از سخنن خود با تبریک ایام الله دهه فجر و ولات با برکت امام خمینی (ره) بیان کرد: نقش پررنگ زنان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست، چرا که زنان دوشادوش مردان در شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به ایفای نقش پرداختند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد: همین مادران و همسران ایرانی در هشت سال دفاع مقدس فرزند و همسر خود را با رضایت قلبی و در جهت حفظ ارزش‌های دینی و انقلاب راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.