حجت السلام شعبانعلی با بیان اینکه الگو گیری از حضرت فاطمه (س) می‌تواند اسلام را به اوج برساند، گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت الهی از آن سوی باور‌ها جهان را تکان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت السلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در انتظامی استان ایلام به مناسبت روز زن، گفت: روز ولادت با سعادت و فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) برای قدر دانی از زحمات مادران و زنان در جامعه اسلامی نامگذاری شده است.

او افزود: در زمان و عصری که وجود دختر برای مردمانش ننگ بود خداوند دختری را به پیامبر مکرم اسلام عطاء کرد که ذریه پاک حضرت رسول و ۱۱ اختر آسمانی با برکت در دامنش پرورش یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام، ادامه داد: زنان جامعه ما با الگو گیری از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) در تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه ولایت می‌تواند اسلام را به اوج برساند.

او اضافه کرد: در جوامع غربی به زنان به عنوان کالا نگاه و از آنان در تبلیغات کالا، لباس و ... استفاده می‌کنند، اما نگاه ایران و اسلام به زنان نگاهی واقع بینانه و آن‌ها را بعنوان مرکز کانون گرم خانواده میدانند.

حجت السلام شعبانعلی، در بخش دیگری از سخنن خود با تبریک ایام الله دهه فجر و ولات با برکت امام خمینی (ره) یادآور شد: امام خمینی (ره) با آمدنش و با تکیه بر قدرت الهی جهان را تکان داد و بر باور‌های غلت غربیان که قدرت را اذعان مادیات میدانستند پایان داد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: با حضور زنان و مردان در تمام عرصه‌ها و با اطاعت پذیری محض از ولایت، انقلاب اسلامی شکل گرفت و با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سردمداران استکبار جهانی و آمریکا خیانتکار نمی‌توانند هیچ عملی را در مقابل امت ایران اسلامی پیش ببرند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.