رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۱ و ۳۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک اکباتان خیابان چهار شهرداری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او بیان داشت: علت حریق را اتصال جعبه تقسیم برق گزارش شد و آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری به مهار آتش سوزی واحد مسکونی در مجتمعی در منطقه زیتون کارمندی بین خیابان زمزم و زمرد ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه از سوی آتش نشانان اشاره کرد و افزود: انداختن ته سیگار روشن درون کابین آسانسور منجر به حریق و دودگرفتگی در مجتمع مسکونی منطقه گلستان بین سعدی و بوستان ساعت ۱۸ و ۱۳ دقیقه شد که شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به واحد‌های مجتمع مسکونی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  اظهار داشت: تصادف خودروی پژو ۲۰۶ و پراید ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه در مسیر جاده ساحلی غربی منجر به وارد شدن خسارت به هر ۲ خودرو و مصدومیت راننده خودروی پژو ۲۰۶ شد و نیرو‌های امداد و نجات سازمان آتش نشای سریعا به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی مسیر، اقدام به خروج خودرو پژو ۲۰۶ از زیر خودروی پراید کردند و خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: با بیان اعزام ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات ساعت ۲۳ و ۳۸ دقیقه به کوی رمضان خیابان پنج اعلام کرد: آتش نشان سریعا با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق منزل مسکونی را که به علت سهل انگاری مالک در روشن گذاشتن چاپگر لیزری رخ داده بود، مهار کردند و آتش نشانان با اعزام به منطقه کوی ملت به جابجایی بیمار سنگین وزن با امدادگران اورژانس ۱۱۵ همکاری کردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.