رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۳ و ۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان تصادف خودرو برلیانس در منطقه کوی جانبازان خیابان سوم اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه برلیانس به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو با جدول کنار خیابان برخورد کرد و دچار نشتی بنزین شد، افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و ایمن سازی محل نسبت به رفع نشتی بنزین اقدام و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۲ و ۳۶ دقیقه در شهرک آغاجری منازل منابع طبیعی به علت اتصال هود آشپزخانه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله فن فشار مثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: واژگونی پژو پارس به عدم ناتوانی راننده در کنترل خودرو ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه در حد فاصل سه راه خرمشهر و پلیس راه قدیم رو به رو منازل شهرک شهید میثمی حادثه ساز شد و حادثه آسیب جانی نداشت، همچنین آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و پس از ایمن سازی خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند و پس از شستشو و پاکسازی مسیر به ایستگاه بازگشتند.

او با بیان آتش سوزی در تراس منزل مسکونی ساعت ۱۷ و ۵۷ دقیقه در منطقه فاز ۲ پادادشهر بلوار سعادت اظهار کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده سریعا آتش سوزی را مهار و از پیشروی حریق و بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، ضمن اینکه آتش سوزی فضای سبز ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه در منطقه بلوار پاسداران با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

او افزود: مرد ۳۰ ساله‌ای که در یک پاساژ تجاری در منطقه کیانپارس با ریختن بنزین بر روی خود قصد خودسوزی داشت با مشاوره و گفتگو با آتش نشانان از خودکشی منصرف شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.