رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات امدادی و اطفای حریق طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان یک غربی اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق کنتور برق را مهار کردند، همچنین آتش سوزی مغازه لاستیک فروشی در ساعت ۱۴ و۳۳ دقیقه در مسیر بلوار پاسداران منطقه دروازه با تلاش آتش نشانان اطفا شد و حین عملیات اطفای حریق یک قلاده سگ با تلاش آتش نشانان از میان دود و شعله حریق نجات یافت.

قنبری با اشاره به حریق در آشپزخانه منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه در کوی جواهری به علت اتصال سیم کشی هود آشپزخانه اظهار داشت: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان مسکونی با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق به سایر قسمت‌های منزل مسکونی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی پراید در ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه در خیابان ۶ شرقی کیانپارس به علت نشت گاز ال پی جی از قسمت رگلاتور ،گفت:با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد و همچنین آتش نشانان در ۴ عملیات امداد و نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق زیتون کارمندی خیابان عباسی، نادری بین خیابان قنادان و محمدیان، گلستان خیابان تیر، نادری خیابان سیروس موفق شدند ۹ شهروند را نجات دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.