رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۱ و ۲۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی پراید در مسیر یوسفی اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را اتصال برق سیم کشی موتور خودرو عنوان کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند؛ همچنین پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه در مسیر فرهنگ شهر خیابان ۱۳ رشد به علت سرعت بیش از حد و توانایی نداشتن راننده برای کنترل خودرو، به جدول خیابان برخورد کرد و واژگون شد.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند، همچنین در اثر این حادثه یک عابر پیاده که زن ۶۰ ساله بود مصدوم و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فیلسوف با تلاش آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: آتش سوزی فضای سبز در ساعت ۱۸ و ۲ دقیقه در جاده ساحلی با تلاش یک ساعته آتش نشانان اطفا شد.

او بیان داشت: آتش نشانان در هشت عملیات امداد و نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور به علت نقص فنی آسانسور در مناطق کوی پلیس، زیتون کارمندی خیابان کمیل، خیابان ۱۵ پاداد، کمپلو، آسیاباد خیابان نرگس، کوی نفت خیابان گلستان، گلستان خیابان اصفهان، شهرک آغاجری خیابان یک اطلسی موفق شدند ۱۸ شهروند را نجات دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.