رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات که طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت یک و ۸ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، واژگونی سمند در مسیر جاده ساحلی شرقی نرسیده به پل هفتم اطلاع رسانی شد.

او افزود: سمند به علت بی احتیاطی و توانایی نداشتن راننده در کنترل آن واژگون شده بود و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و رفع نشت بنزین خودرو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و بحمدالله این حادثه تلفات جانی نداشت.

قنبری با بیان اینکه آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۴ و ۳۲ دقیقه در منطقه مهدیس خیابان آزاده ۳ آتش نشانان را به محل حادثه کشاند، اظهار داشت: نیروهای عملیاتی در محل حادثه با حریق موتورسیکلتی که در اتاق خانه و در کنار بخاری پارک شده بود، مواجه شده و همزمان با تلاش برای جلوگیری از سرایت حریق به بخش‌های دیگر خانه، با دسترسی به کانون حریق موفق به مهار آتش سوزی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۳ و ۱۹ دقیقه در منطقه نادری خیابان جهانیان با تلاش آتش نشانان تصریح کرد: تعمیرگاه آسانسور ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه در اراضی پادادشهر خیابان یک نبش خیابان حافظ به علت نشت گاز از کپسول مایع دچار حریق شد و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند، همچنین در اثر این حادثه ۲ مرد مصدوم شدند که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

او به اعزام آتش نشانان جهت اطفا حریق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر خیابان ۳ استادان اشاره کرد و ادامه داد: حریق که به علت بی احتیاطی ساکنان در روشن کردن منقل در تراس منزل مسکونی رخ داده بود منجر به خسارت به اثاثیه و دودگرفتگی تراس شد که شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

قنبری به تصادف ۲ دستگاه پراید با یکدیگر در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در مسیر ورودی کیانشهر از سمت بلوار پدافند اشاره کرد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت یک زن از سرنشینان شد و آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و استفاده از ابزار نجات مصدوم را از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او افزود: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات یک مرد ۴۲ ساله را که قصد خودکشی از روی پل کابلی داشت با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.