رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات که در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شدند را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت یک و ۲۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی پراید پارک شده در حیاط منزل مسکونی در منطقه بهارستان فاز ۲ گروه ملی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان آتش سوزی پراید را مهار و از پیشروی حریق به داخل منزل مسکونی جلوگیری کردند، افزود: اطفای حریق فضای سبز در ساعت یک و ۲۱ دقیقه در مسیر کوی فرهنگیان و یک کیوسک در ساعت یک و ۴۳ دقیقه در کوی فرهنگیان یک بین احسان و بنفشه با تلاش آتش نشانان انجام شد.

قنبری در ادامه به برخورد پراید با آیلند اتوبان در ساعت ۷ و ۲۳ دقیقه در مسیر بلوار نواب روبروی منازل کارون به علت ناتوانی و کنترل خودرو از سوی راننده اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و نصب تجهیزات هشدار دهنده ترافیکی و رفع نشت بنزین خودرو از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، البته این حادثه آسیب جانی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار ساعت ۱۴ و ۵۸ در اتوبان کیانشهر بعد از پدافند نرسیده به ورزشگاه با تلاش آتش نشانان اظهار داشت: بی احتیاطی ساکنان منزل مسکونی در روشن گذاشتن دستگاه بخور منجر به حریق و دودگرفتگی منزل مسکونی در ساعت ۱۵ و ۵۱ دقیقه در منطقه کوی ملت فاز سه خیابان ۹ کمر بندی شد و آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان و تجهیز خود به دستگاه تنفسی با استفاده از لوله‌های آبرسان آتش سوزی را مهار و دود ناشی از حریق را با استفاده از فن دمنده هوا از داخل ساختمان تخلیه کردند.

او بیان کرد: آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر انتهای خیابان اسفند شرقی با حضور به موقع آتش نشان اطفا شد، همچنین در حادثه ریزش کوه در منطقه کوی الصافی خیابان ۶ شهرداری آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و عملیات ایمن سازی را انجام دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.