معاون توانمند سازی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۰ طرح با اشتغالزایی ۱۶۶ نفر و سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد ریال از طریق صندوق کارآفرینی در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا یوسفیان،معاون توانمند سازی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح  طرح‌های اشتغالزایی صندوق کار آفرینی گفت: از ظرفیتی که قانون توسعه روستایی و عشایری در اختیار صندوق توسعه امید قرار داده است بیش از ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف به طرح‌های اشتغال زا اعطا شده است.

معاون توانمند سازی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۰ طرح با اشتغالزایی ۱۶۶ نفر و سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد ریال از طریق این صندوق در استان کرمان افتتاح شد.

او اضافه کرد: تسهیلات معمول افتتاح اشتغال کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان است که سعی شده با مبلغ اندکی در اشتغال کشور کمک کنیم و جامعه هدف ما  در این طرح‌ها بانوان، مردم روستاها و جوانان هستند.

یوسفیان با اشاره به لزوم اهمیت توجه به مشاغل خرد تصریح کرد: هر قدر به این صنایع کوچک بیشتر توجه کنیم و شرایط را برای صندوق فراهم آوریم به نظر می‌رسد که ما سریع‌تر می‌توانیم با مشکل اشتغال مقابله کنیم.

او با بیان اینکه ما این امید را می‌دهیم که همچنان می‌شود با سرمایه اندک اشتغال ایجاد کرد، تاکید کرد: در چهار بانک اصرار داشتیم طرح‌هایی زیر ۵۰۰ میلیون ریال را به ما بدهند و حداکثر تسهیلات ما چهار میلیارد ریال است و وام‌های بالای آن کاملا استثنا خواهند بود.

یوسفیان با اشاره به فارغ التحصیلان بیکار اظهار کرد: جوانان اگر به هر دلیلی در رشته خود کار پیدا نکردند اینکه در حوزه‌های مولد دیگر هم فعال باشند ارزشمند است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.