رئیس حوزه قضایی رودبارجنوب گفت: دستگاه قضایی، حمایت‌های لازم برای حل مشکلات سردخانه نیمه فعال محصولات کشاورزی پل بهادر آباد و افزایش اشتغال زایی آن را در برنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدفرجام طاهری، رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبارجنوب به منظور تحقق حمایت قضایی از واحد‌های اقتصادی در سال جهش تولید، ضمن بازدید از سردخانه نیمه فعال محصولات کشاورزی پل بهادر آباد شهرستان رودبار جنوب، بر رفع مشکلات این واحد تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان رودبار جنوب، حمایت‌های لازم برای حل مشکلات این واحد و افزایش اشتغال زایی آن را در برنامه دارد.

او افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این واحد سردخانه ای با توجه به ظرفیت های کشاورزی جنوب استان کرمان، ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و عرضه به موقع محصولات کشاورزی، باید در اولویت کاری مدیران مربوطه قرار گیرد.

طاهری بیان داشت: به منظور سرعت بخشیدن برای رفع مشکلات این واحد سردخانه ای، پیگیری تکمیل اعتبار مورد نیاز برای تاسیسات داخلی و همچنین ایجاد واحد بسته بندی و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

در بازدید از سردخانه نیمه فعال محصولات کشاورزی پل بهادر آباد شهرستان رودبار جنوب، دادستان، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید رودبار جنوب، رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبارجنوب را همراهی کردند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار