همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین زمین چمن مصنوعی فوتبال در دبستان دخترانه هجرت شهرستان قروه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش قروه چمن مصنوعی دبستان دخترانه هجرت قروه افتتاح شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب و تقدیر از مدیر و عوامل اجرایی دبستان دخترانه هجرت، از همه عوامل ستادی و استانی که برای به انجام رسیدن این پروژه تلاش کرده اند؛ قدردانی کرد.

او با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسمی دانش آموزان و شور و نشاط جامعه ابرازامیدواری کرد با رعایت دستورالعمل های اجتماعی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا شاهد مهار کرونا و حضور دانش آموزان در فضای مدارس باشیم.

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش قروه نیز دراین مراسم  با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرماندار قروه گفت: در ایام فرخنده فجر امسال با افتتاح این زمین چمن مصنوعی در مجموع هزار و ۵۱۰ متر مربع به سرانه ورزشی شهرستان افزوده می‌شود.

عبدالملکی از اهتمام مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و پیمانکار متعهد و سخت کوش این پروژه که در موعد مقرر عملیات احداث را به انجام رسانده است، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ چمن مصنوعی دبستان دخترانه هجرت قروه با صرف هزینه‌ بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۵۴۴ مترمربع احداث شده است و این چهارمین زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان قروه می‌باشد که افتتاح و به بهره برداری ‌رسید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: چمن مصنوعی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.