معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بود که مسیر زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم را تغییر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس،  در مراسم افتتاح طرح‌های تولیدی، عمرانی، آموزشی، زیربنایی و خدماتی در شهرستان ارسنجان بیان کرد: هدف و آرمان نظام جمهوری اسلامی کمک به محرومان و مردم بوده زیرا  تحت تاثیر برخی عوامل و تهدید‌هایی مثل تحریم‌ها قرار گرفته است.

او، تصریح کرد: دست تولیدکنندگان و کارآفرینان را به گرمی می‌فشاریم و از هیچ کاری برای افزایش تولید و رفع موانع تولید، دریغ نخواهیم کرد.

ظفرافشون، ادامه داد: در شرایطی که دولت در تنگنای اقتصادی و تحریم قرار دارد، راه اندازی واحد‌های تولیدی مانند گاوداری شایسته تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به اینکه باید جوانان را به سمت استفاده از طرح‌های اشتغالزایی دولت و تسهیلات مربوطه تشویق کرد، افزود:  با رفع موانع زیرساختی و اخذ استعلامات فنی  مورد نیاز  طرح باید  قبل از هزینه کرد بررسی شود.

او، با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید علی رغم فشار‌ها و محدودیت‌های شدید و بی سابقه اقتصادی بیرونی، ذره‌ای از کار و تلاش در تامین امکانات رفاهی مردم  کوتاهی نکرده، اضافه کرد: دولت هدف نقد‌های غیر منصفانه قرار گرفته و می‌گیرد که البته این بی انصافی است.

 با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، گاوداری ۳۰ راسی با سرمایه گذاری یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان، گلخانه مقیاس کوچک با مساحت ۳۰۰ مترمربع و با همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، دو گلخانه در روستای علی آباد ملک هرکدام به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان، مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۶۳۰ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد تومان، فاز دوم سنگ شکن شهرداری ارسنجان با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی بوستان پدر در شهر ارسنجان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.