سیلاوی انقلاب اسلامی مطابق فطرت انسانی دانست و گفت: اساس کار نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مطابق با فطرت انسانی پیروزی انقلاب اسلامی نیز شکل گرفت.

او با بیان اینکه همه فاکتور‌های مترتب بر انقلاب بر فضایل انسانی وجود دارد، افزود: با وجود مردم انقلابی و ولایتمدار ایران و دشت آزادگان این انقلاب را به دست حضرت مهدی (عج) تحویل می‌دهیم و امیدواریم از سربازان ایشان باشیم.

سیلاوی در ادامه به مشکلات و معضلات شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه دولت و نظام جمهوری اسلامی و همه مسئولان خدمت رسانی به مردمی است که از پیش از پیروزی انقلاب با فداکاری‌ها و جانفشانی برای حفظ و صیانت از این نظام مقدس قطره قطره خون خود را هدیه دادند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: می‌دانیم که بسیاری از کار‌هایی که وظیفه مسئولان است، مردم پیشقدم شده اند و از آن جمله می‌توان به همکاری و کمک رسانی در زمینه دفع آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی‌ها اشاره کرد که با همت اقشار مختلف مردم، بسیجیان، گروه‌های جهادی و ... بخشی از مشکل رفع شد و شهروندان آسیب دیده از آبگرفتگی‌ها به زندگی عادی بازگشتند.

نماینده دولت در دشت آزادگان بحث فاضلاب را یکی از دغدغه‌های مهم مردم دانست و تصریح کرد: بطوریکه بجای دعا کردن برای بارش باران و رحمت الهی، از خدا می‌خواستیم باران نبارد و مشکلات مردم دوچندان نشود، ولی با توجه به پیگیری‌های و متعدد و مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی از جمله؛ آب و فاضلاب، نماینده مردم در مجلس، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و ... تلاش کردیم زیرساخت‌های لازم را احداث کنیم.

او به وجود مشکلاتی در زمینه‌های عمرانی اشاره کرد و بیان داشت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات سوسنگرد، بستان و... به کار گرفته ایم، البته توانستیم طی هفته گذشته براساس ماده ۵۶ قانون بودجه، ۲۰۰ میلیارد تومان برای دفع فاضلاب سوسنگرد و بستان اختصاص دهیم و ان شاءالله قرارداد‌های لازم طی ماه‌های آینده با بانک پاسارگاد به عنوان بانک عامل منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.