فرماندار امیدیه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و وحدت کلمه بود و یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر و چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله اکبر به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود و امروز بیش از ۴ دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد، اما هرگز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

اکنون در آستانه آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، چون گذشته از همه توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه ای، چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز، چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

البته بر همه ما مسولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی شائبه به مردم یعنی، ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و انقلابی شهرستان امیدیه دعوت می‌کنم در برنامه‌های این دهه با رعایت نکات اصول بهداشتی حضور داشته باشند و در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی مسئلت دارم.

سید مهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.