مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به جهانیان به ویژه دانش آموزان است.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به جهانیان  و به ویژه دانش آموزان است و باید در این زمینه همه توان خود را به کار گرفت و اگر چه مشکلات اقتصادی در جامعه ما  وجود دارد اما این کمبودها از اهمیت داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب کم ‌نمی‌کند .

او با بیان اینکه از بدو انقلاب تاکنون پرونده و کارنامه  نظام مقدس  جمهوری اسلامی پر از دستاوردهایی است که بی بدیل و بی نظیر هستند، افزود: امسال تلاش ما بر این است ایام الله دهه مبارک فجر به صورت هرچه باشکوه تر با توجه به شرایط کرونایی برگزار شود و تولید محتوا و دستاوردهای انقلاب به صورت مناسبی به دانش آموزان معرفی شود.

نیسی گمراوی  ضمن اشاره به رویکردها و محور های فرهنگی- تبلیغی اظهار داشت: : بصیرت افزایی، امید آفرینی، حمایت گری و دشمن شناسی از مهم ترین سیاست های رسانه ای و اجرایی محسوب می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  تصریح کرد: وظیفه و رسالت آموزش و پرورش بعنوان بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر به خصوص در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان بیش از سایر ارگان ها و نهادها است و برگزاری دهه فجر امسال با وجود ویروس کرونا در مدارس متفاوت است.

این مقام مسئول اذعان داشت: مدیران، معاونین و مربیان پرورشی باید در فضای مجازی فضاسازی هرچه با شکوه تر جشن انقلاب را در قالب تولید محتوا، کلیپ ها، دلنوشته ها، داستان پیرامون پیروزی انقلاب داشته باشند و در این زمینه باید با جدیت تلاش و کوشش شود و با آذین بندی، نصب بنر  و پرچم ها بر سر در مدارس،  فضای داخلی  و محیط های آموزشی ایام دهه فجر انقلاب را به نحو شایسته برگزار نمایند.

مدارس ناحیه یک اهواز با تزیین سردرب و نصب شعارهای انقلابی به استقبال چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی رفتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.