فرهمندپور گفت: لازم است نسبت به فضاسازی شهرستان در ایام دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توجه ویژه و خاصی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار دزفول گفت: دهه فجر یک نقطه عطف بوده و لازم است نسبت به فضاسازی شهرستان در ایام دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توجه ویژه و خاصی شود.

او با انتقاد از ضعف ظرفیت‌های دیداری در اجرای مناسبت‌ها، افزود: دهه فجر یک نقطه عطف است که باید سازمان‌ها و ارگان‌ها با هر میزان از توان حال و هوای دهه فجر را به جامعه القا کنند و فضاسازی شهری، ادارات و ... باید در شان این دهه انجام شود.

فرهمندپور  بیان داشت: پخش تراکت، پوستر، آذین‌بندی هرچند که نو و بدیع نباشند، اما در ایجاد فضای مدنظر کمک خواهد کرد و وجود رادیو شهری دزفول یک ظرفیت ملی مهم برای شهرستان بشمار می‌آید که در این دهه مدیران شهرستان می‌توانند با حضور در برنامه‌های آن و ارائه گزارشی از عملکردشان با مردم ارتباط برقرار کنند.

فرماندار دزفول تصریح کرد: یکی از مسائل اساسی و مورد هدف، توجه به روحیه امیدواری در سطح جامعه است که با بیان اقدامات انجام شده در بخش‌های دولتی و خصوصی از جمله اقداماتی که باعث ایجاد اشتغال شده‌اند، می‌توان آن را در دل مردم بیشتر کرد و فضای مجازی شهرستان در این ایام نیز باید متمرکز بر روی پوشش برنامه‌های دهه فجر و بیان اتفاقات خوب شود تا بارقه امید در جامعه ایجاد و حفظ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.