مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن اسلامی بوده دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.

یاسین معتوکی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز دهه فجر مظهر شکوه وعظمت وفداکاری ملت ایران استدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران بوده و انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن اسلامی است که با نام و یاد امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است و ایام دهه فجر روز‌هایی فراموش نشدنی در تاریخ میهن اسلامی است.

او بیان داشت: ایام الله مبارک دهه فجر، سرآغاز تجلی افتخار، عزت و حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ایام مبارک دهه فجر و روز‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده، عزم، همدلی ملت ایران است.

معتوکی افزود: این دهه مبارک فرصت مغتنمی است که بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و در اتحادی مستحکم حافظ این انقلاب و خون شهیدان گرانقدر باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.