مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله نوذری فرماندار اندیکا در پیامی فرا ریدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

(حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است)

دهه فجر یادآور روز‌های باشکوه انقلاب اسلامی، قدرت عظیم ولایت و همچنین حلقه ناگسستنی امام (ره) و امت است که در آن ایام به ید قدرت و نصرت الهی به وجود آمد و وعده‌های الهی در حق ملت ستم کشیده ایران جامه حقیقت پوشید و تحقق یافت.

گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در امسال به علت شرایط کرونایی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و با محوریت رعایت پروتکل‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا استوارشده است و شعار دهه مبارک فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با اراده‌های محکم و پولادین مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان اندیکا به سرانجام خواهد رسید.

اینجانب طلوع چهل دومین آغاز دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی؛ این حماسه تاریخی و شکوهمند را به آحاد ملت شریف ایران و عموم مردم ولایتمدار شهرستان اندیکا تبریک و تهنیت عرض نموده؛ توفیقات عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

امراله نوذری فرماندار اندیکا

سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن اسلامی است که با نام و یاد امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است و ایام دهه فجر روز‌هایی فراموش نشدنی در تاریخ میهن اسلامی است.

حماسه ماندگار ملت ایران در بهنت ۵۷ و پیروزی انقلاب تحولی عظیم در عرصه‌های مختلف به وجود آورد و این میان صنعت نفت کشور نیز تحولات بزرگی را تجربه کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.