مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طراحان هم استانی برای شرکت در نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی تا روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه ملی به صورت مجازی، زیرمجموعه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برپا می شود.

اخلاقی نیا افزود: شعار این جشنواره ملی «آینده را باید ساخت» بوده و به مدت ۱۴ روز از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ماه امسال در پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir برگزار می شود. 

او بیان کرد: دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی و غیردولتی، مؤسسه ها، تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌ بازی ‌های آموزشی و کمک‌ آموزشی ایرانی و سازمان‌ های مردم ‌نهاد ارائه دهنده خدمات بازی محور کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این نمایشگاه ملی شرکت کنند و تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

اخلاقی نیا گفت: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه ملی معرفی توانمندی ‌ها و تولیدکنندگان اسباب ‌بازی ایرانی، گردهمایی فعالان صنعت اسباب ‌بازی در فضای مجازی است. 

او افزود: ششمین جشنواره ملی اسباب ‌بازی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار جهش تولید و در راستای برقراری ارتباط بین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌ گذاران حوزه اسباب‌ بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.