مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری استانداری فارس گفت: مشکلات ساخت نخستین هتل شهر جدید صدرا مرتفع شده است و این پروژه به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجتبی علوی گفت: برای نخستین بار در کشور بخش خصوصی حاضر به احداث هتل در یک شهر جدید شده و با توجه به ظرفیت بخش گردشگری در ایجاد اشتغال، چنین اقداماتی مورد تاکید و حمایت مجموعه مدیریتی استان فارس قرار داشته است.

او افزود: احداث هتل ۵ ستاره در شهر جدید صدرا با توجه به دسترسی این شهر به مناطق گردشگری مختلف تاریخی، طبیعی و خدماتی که در حوزه سلامت ارائه می‌شود، می‌تواند بستر ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه و ایجاد اشتغال باشد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه پیشرفت فیزیکی هتل ۵ ستاره شهر جدید صدرا، ۱۴ هزار متر و مساحت آن ۱۶ هزار متر است، گفت: این هتل بیش از ۵۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان فارس اضافه خواهد کرد.

علوی با یادآوری اینکه قرار گرفتن بیمارستان‌های پیوند و سوانح و سوختگی در شهر صدرا، ارائه بخشی از خدمات حوزه سلامت را به این منطقه معطوف کرده است، گفت: ایجاد ظرفیت اقامتی در شهر جدید صدرا می‌تواند در رونق گردشگری سلامت بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری استانداری فارس تصریح کرد: احداث این هتل برای ۲۰۰ نفر به شکل مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار